niedziela, 13 stycznia 2013

Tusz MAYBELLINE MEGA PLUSH VOLUM EXPRESS



Witajcie ! ;) 
Dziś kilka słów o tuszu Maybelline. Dostałam go od mamy i siostry, które przyjechały z Kanady. Sama nie rozglądałam się za nim bo myślałam że będzie to przeciętniak. Pomyliłam się ;P Zużyłam go do końca aby aby napisać Wam, czy służył mi do sowich ostatnich dni ;P
Pierwszym co mnie urzekło było piękne turkusowe opakowanie. Po pierwszym pomalowaniu zrobiłam WOW ponieważ moje rzęsy były pięknie rozdzielone, wydłużone i pogrubione. Mogłam się pochwalić pięknym wachlarzem rzęs ;P
Ma świetną szczoteczkę, która zgina sie w połowie i może przez to tak perfekcyjnie rozczesuje rzęsy.

Łatwo się zmywa, nie uczula, pięknie wygląda. Czego chcieć więcej? To zdecydowanie mój KWC ;)




1 komentarz:

  1. Fajna sprawa, lubię tusze Maybelline i może ten będzie następny do wypróbowania :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)