niedziela, 6 stycznia 2013

Rimmel Match Perfection

Witam ! ;) Dziś przygotowałam dla Was recenzję zachwalanego w niebiosa przez TV podkładu Rammela.




Opis producenta:
Podkład zapewnia ładne pokrycie skóry jednolitą barwą, która wygląda bardzo naturalnie, ale także wykazuje wysoką trwałość (aż do 16 godzin) i nadaje twarzy promienny blask. Dużą zaletą jest także zastosowanie w kosmetyku kompleksu tlenowego, który sprytnie adoptuje się do odcienia skóry i pozwala jej oddychać. Dodatkowo zawarty w podkładzie filtr SPF 18 chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem, więc zapewnia młodszy wygląd na dłużej.Jedwabista konsystencja sprawia, że kosmetyk łatwo się rozprowadza i nie pozostawia nieestetycznie wyglądających smug.




Plusy :
 - Z ładnym pokryciem i dopasowującym kolorem całkowicie się zgadzam,
- również duży plus za SPF 18,
- nie zostawia smug,
- ma opakowanie z pompką,
- ładny zapach,
- nie zapycha.

Minusy :

- niestety po nałożeniu tego podkładu moja skóra strasznie się świeci i żeby wyglądać jak człowiek muszę zrobić 2- 3 poprawki w ciągu dnia ;P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)