poniedziałek, 28 stycznia 2013

Depilacja

Witajcie kochane! ;) Dziś kilka słów o depilacji. 
Męczy mnie już ciągłe używanie maszynki. Trzeba często jej używać a przy okazji można się zaciąć ;P Chciałabym zmienić sposób tylko nie wiem na jaki.
Który sposób jest dla Was najlepszy?

- Krem : rozpuszcza włoski, jest przeznaczony do pach, bikini, nóg. Efekt trwa tydzień. Nakłada się go i odczekuje do 10 min i usuwa się go szpatułką wraz z włoskami. U mnie nie usuwa wszystkich włosków więc muszę jeszcze poprawić maszynką. Niektóre kremy mogą też uczulić ;/



- Wosk : wyrywa włoski wraz z cebulkami, jest przeznaczony do twarzy, nóg, rąk, itp. Efekt trwa 2 - 3 tygodnie. Ogrzany w dłoniach plaster przyklejamy na depilowane miejsce zawsze w kierunku wzrostu włosa a w przeciwnym odklejamy go. Może powodować podrażnienia.


- Maszynka : to najpopularniejszy sposób, efekt trwa 1- 2 dni, jest przeznaczona zarówno do nóg jak i miejsc wrażliwych. Golimy z pianką lub żelem metodą pod włos. Może podrażnić skórę, możemy się zaciąć.
- Depilator : jest przeznaczona do miejsc mało wrażliwych, takich jak nogi. Efekt trwa 2 - 3 tygodnie. Działa podobnie jak wosk, depilacja nie wymaga żadnych specjalnych przygotowań, depilacja przebiega szybko. Można podrażnić skórę.


Podsumowanie : wszystkie sposoby mogą podrażnić skórę, jedne są mniej bolesne ale trzeba je częściej powtarzać, drugie zaś są bardziej bolesne a powtarzamy je dużo rzadziej.
Wniosek : trzeba pocierpieć żeby mieć piękne nogi na długo i z każdą metodą wiąże się ryzyko powstania czerwonych krostek ;P



3 komentarze:

  1. You are very welcome to enter my MAC giveaway it's only three days left.
    www.therainstreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ma czas to wosk a jak nie- maszynka :), mam wrażliwą skórę, depilator powodował wrastanie włosków, obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nogi, pachy i bikini traktuję depilatorem, bardzo to wygodne :) nie wyobrażam sobie golić maszynką...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)